Sunday, September 4, 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk semua pengunjung blog saya...
Maaf Zahir & Batin kalau ada salah silap pd tulisan saya klau ada yang menyinggung hati sesiapa... 
"Memohon maaf & memberi maaf adalah amalan mulia"
Saya berharap semua bergembira di hari raya ini...

 Ketupat Lebaran

Jemput datang ke Rumah Terbuka saya
 pada 17 September 2011 di Taman Bandar Senawang, Seremban
Datanglah beramai seisi keluarga..!

Cantik, Anggun, Berseri & Ceria 
di Hari Raya bersama Bio Ever..!
2 tiket Umrah 1st Class percuma hampir tercapai...
Wow bestnye!
Anda pula bile lagi?
Close projek bulan ni untuk rebut Umrah awal tahun depan! Insyaallah anda pasti boleh!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...