Tuesday, December 13, 2011

Seminar Minda Magnet Rezeki !!

Dah beberapa kali saya terlepas 
Seminar Minda Magnet Rezeki ni...
Akhirnya saya dapat pergi jugak...!

Alhamdulillah...
Selesai sudah Seminar MMR & BEST 
pd 10-11 Dec 2011 yang lepas..
huh..rasa penat semacam..
maklumlah zaman student dah lama ditinggalkan...
jadi otak pun dah berlapuk kot..
proses downloding agak lembab..
sekejapan je rasa lapar...teringat time study dulu...
saya la yang kuat makan..study kejap je..makan yg lebih...
xtau la knape..lapar memanjang..hua..hua..

Pengisian ilmu yang sangat berharga...
Di MMR kita diajar cara2..
 untuk membersihkan hati & fikiran kita..
kearah lebih positif..
bagaimana cara berdoa dengan ALLAH....
cara kita berhubungan dengan ALLAH..


belajar cara nak membesarkan poket minda..
supaya senang ilmu nak masuk..
cara2 nak menghapuskan keraguan dalam fikiran kita...

macam mana nak levelkan energy rumahtangga 
agar sentiasa bahagia & aman damai selamanya..
dan cara mengatasi anak nakal/ malas belajar...

belajar bagaimana nak menjadi seorang yang berjaya & beriman...
bukan dari segi bisnes/kerjaya sahaja..
tapi menjadi seorang Khalifah di muka bumi ini...

Ilmu yang diperolehi dpt digunakan sepanjang hayat dan 
Insyaallah 
saya akan amalkan untuk
 anak2 dan generasi seterusnya,,,

 yang paling syioook sekali..
dan melengkapkan semua 


Bagaimana cara kita nak menarik semua 
yang kita impikan untuk


Kebahagian, Kesihatan, Kekayaan, Kejayaan & Keberkatan menjadi Kenyataan!


Memang xrugi join 
Minda Magnet Rezeki bersama Smart Tycoon Group ni
Keseluruhan ilmu yg dikongsi melebihi RM10 000!
Huishhhh...

Dan Lagi syiokkk..sebab saya boleh pergi berkali2..
apabila ada lagi Seminar MMR yang dianjurkan secara percuma...
utk kita recharge energy & ilmu kita...t&c apply..

Insyaallah..
saya impikan keluarga terhebat & beriman akan tercapai!


Insyaallah..
Saya Boleh...Saya Hebat ...Saya Pasti Berjaya!!

Anda bila lagi??

Jom Join Seminar MMR seterusnya ;
Pada 17 Dec 2011
Skudai, Johor

Book your ticket NOW...!
Pn. Azreen
012 -968 4246


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...