Tuesday, December 13, 2011

Hari Bonus ...Syukur.. Alhamdulillah!!

10 -12hb tiap-tiap bulan, hati mesti berbunga-bunga ceria semenjak join biz ni..
kenapa? sbb hari bonus...

Kalau masa belum buat bizz dulu...surirumah je..
mana ada apa2 bonus...gaji pun xde... 
harap 'wang ihsan' dr En. Fauzi je..hehe..
kali ni merasa hasil sendiri...best3...

Bulan ni biz partner sy ramai terkejut bila 
check online atau check ATM ...
 terkejut sebab dapat bonus lebih dari yang dijangkakan..
ada yang lebih RM3000 dari jangkaan asal...
WOW.. Alhamdulillah...

Bulan ni sy pun terkejut...bila saya cek bonus online....xsangka...
besar jugak bulan ni...xjangka dapat byk tu...
Terima Kasih Ya Allah..kau bagi aku jauh lebih banyak dari yang aku jangkakan..
Mungkin sebab Nov lepas, beberapa biz partner berlumba-lumba untuk dpt tiket Vietnam..
Ada beberapa rakan biz partner dah pun qualified PAKEJ 5STAR LUXURY TO VIETNAM..

Dan inilah yang saya akan saya kongsikan 
dengan konsultant2 baru..

Sapa lagi nak bonus everymonth?
Let me show you the simplest & shortest way..

012 968 4246 Pn. Azreen

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...