Monday, September 19, 2011

Testimoni Bio Ever - Otot Pinggang terkoyak & Kulit Berminyak

Puteri Farah, 29, seorang guru di Perling menghadapi dilema apabila diberitahu terpaksa menjalani pembedahan di bahagian pinggangnya. Ini disebabkan tisu/otot terkoyak akibat terjatuh semasa bersukan. Beliau sebelum ini adalah merupakan seorang yang sangat aktif. tetapi disebabkan otot yang terkoyak, pergerakan tidak lagi seperti dahulu, tidak boleh berdiri lama (akan menyebabkan sakit yang amat), tidur selalu terganggu & hanya boleh tidur beralaskan tilam nipis di atas simen.

Setelah sebulan menggunakan krim Bio Ever di samping menjalani fisioterapi di HSA, kini beliau sudah boleh berdiri lama, tidur mulai lena dan sudah boleh tidur di atas tilam empuk. Yang paling menakjubkan, pada hujung minggu lepas beliau sudah boleh mengangkat pasu bunga semasa mengemas rumah tanpa disedari kerana selama ini beliau tidak boleh mengangkat benda2 berat.

Selain itu, apa yang saya perasan pada cikgu Puteri Farah ni adalah mukanya yang dulu sangat berminyak walaupun baru jam 10 pagi. Hari ini kulit mukanya sudah kurang minyak walaupun belum sempat di touch-up..yeayyy!

Alhamdulillah..terima kasih Allah..Semoga anda di luar sana turut mendapat kebaikan dengan menggunakan krim ini InsyaAllah..

tq K.Norlindah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...