Wednesday, March 25, 2015

kena update kedai blog ni

Salam 1 Malaysia

Blog ni nak kena kemaskini.. Byk produk yg sold out nak kena remove..
Dgn pertukaran matawang... pulak lagi2 nak GST ni kan... 
bg yg kurang arif ni..ikut kan aje la... 
dah start nanti baru kita faham kot...
so ni nak perkenal kan 2 produk baru..
sy pun pening camna dgn harga saya...saya ikut harga lama je...
kalau supplier naik harga... sebab sy xupdate lg harganya..
next month berubah la harganya ye...
sekarang xyah pening2..amik je harga special ni dulu..

New Product 
boleh klik pada tajuk utk detail mengenai product

 Pasta Maker (German Technology)


Oh ye..Nescafe Red Cup ni..
 mcm yang sy bagi tau.. saya open order ni sekali setahun je..
so next2 month xde dah ye..
saya pun xnak simpan stok.. sbb brg mahal..
xmampu simpan stok..
klu 10biji pun mahu nak beribu RM.. 
so saya beli pada yg betul2 confirm order with payment shj...

Untuk order sila sms saya :
012 968 4246
*plz xyh call sbb xde yg jawab*
line 1-2 bars je buat bazir duit je


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...