Wednesday, August 21, 2013

Cozuma BB Cream Foundation SPF 25++


BEDAK ASAS KOMPAK BB CREAM SPF 25 PA+++
KULIT SEMPURNA DAN SEHALUS SUTERA – KEMASAN HEBAT – KEKAL PUSAM BERJAM-JAM LAMANYA
Bedak asas kompak BB Cream ringan dari COZUMATM difomulasikan dengan adunan eksklusif ramuan semulajadi untuk menjadikan tona kulit sekata, mengecilkan liang roma lalu mengembalikan keserian dan kemulusan kulit wajah.
Kulit akan kelihatan segar, halus dan berseri.
  • KULIT CANTIK TANPA CELA, SEHALUS SUTERA: Teknologi eksklusif dari Jepun dengan formulasi kompak 'krim ke bedak' yang dapat menghalus dan menyerikan semua jenis kulit.
  • KULIT HALUS BERSERI: Ramuan semula jadi yang diadun sempurna untuk menjadikan kulit wajah mulus dan tanpa cela.
  • KEKAL PUSAM SEMULAJADI SELAMA BEBERAPA JAM: Sekurang-kurangnya 10 jam wajah tanpa kilauan dengan tekstur ringan yang hebat.
BEKAS KOMPAK YANG KEDAP UDARA

Cozuma adalah inovasi baharu yang menggabungkan krim dengan bedak. Ia mempunyai tekstur seakan krim yang menjadi bedak apabila disapu pada muka. Setelah menggunakan Cozuma, anda tidak perlu lagi menggunakan bedak ringan ke atasnya, yang mana ini adalah berbeza dengan bedak kompak yang lain.

Cozuma diperkaya dengan bahan-bahan semulajadi seperti bedak mineral, ekstrak jeli raja, kolagen, squalane dan aloe cape. Ia membantu menganjalkan kulit kendur, mencerahkan tona kulit dengan memperbaiki kulit kusam dan menyeimbangkan rembesan minyak semula jadi daripada kulit anda.

Bedak mineral mempunyai kilauan indah yang mana bedak asas tidak dan ia mempunyai liputan yang baik.

CARA PENGGUNAAN:
Untuk kulit kering dan matang: campurkan Cozuma dengan pelembap harian anda supaya kulit lebih halus dan mengurangkan penglihatan liang roma.

Untuk kulit berminyak: sapukan bedak pada kulit muka sehingga sekata dengan menggunakan span.

Sila klik  "order disini"  ye... tq

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...