Thursday, August 1, 2013

Alhamdulillah..rezeki bulan Ramadhan..

Salam Ramadhan..
kita sudah berada dihujung ramdhan...
sekejap je masa berlalu..

Saya nak update pasal mesin pelbagai acuan (mesin pasta) tu...
Alhamdulillah sambutnya menggalakkan..

Ye la hasil air tangan sendiri lebih sedap & puas 
bila family menyokong kata sedapnya kuih/masakan ibu hari ni... 
ye tak puan2?
Ada yang tak menang tangan nak siapkan tempahan biskut rayanya...
so sempat lagi klu nak buat order last minit kan?
lg sedap biskut tu kalau baru buat kan..kan?...fresh dr oven.!! nyumy2..

Offer yg sepatutnya berakhir 16hb july lepas, saya terpaksa lanjutkan...
sbb ada nak tunggu gaji & bonuskan?

Biasa harganya RM1200-RM1400++

Harga termurah dipasaran!!

Saya belum terfikir nak tutup offer bila..
bila sampai masa harga kembali asal..
Rasa dlm bulan Ogos ni jugak la...



So rebut cepat..nak booking pun boleh..
sebelum offer tamat..!!

Kepada yang nak courier
Last courier Isnin 5 Aug 2013

Untuk Order sila isi borang di "Order Di Sini"
Payment klik di M2U pay di ruang sebelah kanan blog ni..

Kepada yang nak Cash on Delivery 

Senawang sehingga 5 hb Aug 2013
Kuantan 7hb-13hb Aug 2013 

Sila hubungi sy sebelum 5 Aug utk saya reserve stok anda..
if not saya xbwk balik terutama yg di kuantan...


Terima Kasih..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...