Thursday, December 20, 2012

Luminez+ yg hebat!!

Bagi yang dah mencuba Bio Ever Nano Cream & BB Plus Colagen dan berpuas hati dengan keberkesanannya. Tidak lengkap jika tiada set penjagaan wajah. Membersihkan wajah, melembabkan & mencerahkan kulit secara semulajadi.



Sangat menjimatkan kerana kulit muka akan menjadi seimbang & sekata. Tidak perlu utk mencuci banyak kali sehari ..(dulu kulit saya sangat berminyak.. perlu mencuci muka 4 kali sehari.. bangun pagi, tengahari, petang & sebelum tidur)... Sekarang hanya 2 kali sehari. Pagi & malam. Sebab muka xberminyak dah.. Sangat selesa.

Kalau dulu kos penjagaan wajah saya cecah RM450++ sebulan .. Dan saya xleh guna set penjagaan wajah yang biasa & murah dipasaran kerana kulit saya sensitif. Salah pakai confirm naik jerawat.. bukan jerawat biasa.. tapi macam jerawat batu.. besar & bernanah... macam2 produk yg mak saya syorkan sampai kena makan jamu... tapi still sama... Akhirnya mak saya syorkan beli jenama yg mahal sikit... satu set RM380++... dan saya selalu beli 2 botol pencuci muka.. so memang lebih RM450..so boleh la tahan sikit muka ni.. dah kurang jerawat dan hampir2 elok..tapi masalah berminyak tetap ada.. kalau saya xcuci muka byk kali..confirm naik jerawat jugak....

Satu lagi saya ada masalah kulit kusam & tona xsekata ... Muka saya berminyak pada bahagian tertentu & kering pada bahagian lain.. so saya kena tambah lagi cream utk melembabkan kulit pd tempat yg kering tu dan tambah satu set lagi utk kulit kusam... bayangkan berapa byk kos? dan berapa byk la nak ditempek kat muka ni.. tu belum masuk krim bahagian mata.. aduhai.. betapa berat muka & setengah krim tu ada rasa pedih2 & xselesa.. Memang xsyok..sampai husband pun komplen lambat bersiap....hehe :)

Selepas saya kenal Bio Ever Nano Cream.. kulit semakin sekata, lembab semulajadi, lembut & kembali berseri2...Pastu saya cuba pulak La Praise.. Wow!.. Lagi seronok... lembut sungguh wajah saya... memang xsangka saya dapat semula kulit wajah yg saya sendiri xterpikir dapat.. Kulit kembali sekata & berseri..

Xyah nak tambah produk lain lagi... tak yah nak beratkan muka utk sapu macam2 krim.. Tu kisah La Praise set... Sekarang Luminez+ pun sama... Diperbaharui dengan pencerah wajah pula....sangat menjimatkan sbb saya xperlu nak beli 2 pencuci muka...xyh nak beli set kulit kusam, xyah nak beli set utk mata lagi dah...  dan yg bestnya boleh tahan lama..hampir sebulan lebih... kadang2 husband pun curi2 pakai... dan dia pun kata best.. xsama cam pencuci muka yg dulu... Hebatkan?! Haaa... Ni testimoni saya sendiri tau! Jom cuba.. !


Luminez+ Set penjagaan wajah melengkapkan keperluan kulit. Sangat disyorkan menggunakan Luminez+ bersama-sama dengan Bio Ever Nano Cream & BB Plus Collagen untuk kecantikkan luar & dalam secara maksimum. Jimat Masa, wang & kepuasan Maksimum!

Sendiri Cuba ; Sendiri Akui Kehebatannya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...