Thursday, November 15, 2012

Bio Velocity Sleep Mate

Hebatnya Pelapik Tilam Ajaib!!!!


BIO VELOCITY SLEEP MATE!!!

Anda boleh memulihkan keseimbangan dan kesihatan anda secara mudah dengan kuasa penyembuhan BV Sleep Mate. Pelapik tilam ini khas dibuat untuk memenuhi keperluan individu anda. BV Sleep Mate menolong membetulkan frekuensi yang tidak harmoni, meneutralkan gelombang berbahaya sambil menguatkan gelombang positif yang membentuk aura yang sihat dalam organisma. Dengan mempengaruhi pengaliran tenaga, kita boleh menyihatkan badan dengan mencapai tahap kesihatan yang sempurna, mengimbangkan dan meningkatkan keseluruhan aktiviti badan dan minda. Apabila anda bangun daripada tidur, anda berasa lebih cergas dan bertenaga. Dalam penggunaan jangka masa panjang, ia memberi manfaat kepada badan di mana ia boleh mengekalkan kesihatan kita, meningkatkan sistem imun dan juga memberi hidup yang berkualiti.



Kelebihan Bio Velocity

BERITA BAIK buat semua yang mementingkan kesihatan!
Tapi takde masa @ malas nak minum/makan atau Sapu produk2 kesihatan 

Penyelesaiannya hanya dengan DOA! ^_^ of coz lah!
Ikhtiarnya dengan Bio Velosity Sleep Mate (BVSM)

BVSM rawat dari hujung rambut hingga hujung kaki, luar & dalam!
hanya dengan TIDUR JERRR!! Time malam2 dalam bilik sendiri!

Antara Keistimewaan BVSM:

1. Betulkan frekuensi tak harmoni dalam badan = hasilkan aura sihat

2. Remove radiasi & neutralkan gelombang BAHAYA! (kesan penggunaan alat2 elektrik cth: guna komputer dalam tempoh yang lama)

3. Bagus & amat bagus untuk ibu mengandung & menyusukan.

4. Anti Graviti!! Memperbaiki Hubungan Suami Isteri

5. Melegakan sakit kepala, sakit haid, sakit perut, menghilangkan kesakitan otot, melegakan kesakitan gastrik, melegakan sakit belakang, menolong ketegangan leher, melegakan rasa kebas.

6. Bonus! Gangguan makhluk halus (Healing Spiritual). Haaaa yang ni kena tanya BVSM Consultant dr STG jer. Tempat lain Tak der!!

Testimoni sis Adila:

Dah seminggu saya guna BVSM nie memang mabelesssss. Bangun tidur badan terasa ringan dah lebih sihat juga rasa sangat bertenaga ….lenguh2, sakit urat, sakit belakang, penat2 badan, sakit2 badan tak ada sama sekali.


Nak jadi cerita sebelum BVSM nie sampai di rumah saya , saya sedang mengalami batuk dan selesema yang teruk…kepala pun ada pening2 sikit…..mmg teruja sangat dgn BVSM nie!

First penggunaan saya cuma jadikan BVSM tu sebagai bantal kerana pada masa tu kepala mmg tengah pening tahap gaban…..Subhanallah dalam masa 10 minit sakit kepala hilang !!!!!

Memang terbukti PELAPIK TILAM BIOVELOCITY memang sangat-sangat berkualiti dan tindakannya pantas dan berkesan ...

Alhamdulillah...Tq Allah...
Tq sis Adila for sharing this awesome testimonial....

Sesuai juga utk dijadikan hadiah buat ibu bapa kita ^_^




No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...