Friday, May 11, 2012

Very Simple Slimming Secret Recipe (V3SR)

Hari ni saya nak post mengenai Detox & Slimming Programming... Betul ke Bio Ever Krim ni boleh turunkan berat badan? Dah ada 2-3 Testimoni dlm blog saya... even saya sendiri pun dpt turun 5kg... xpercaya? if anda pergi ke Slimming center agak2 berapa total kos permulaan anda...?

Dengan berat badan saya hampir 67kg..kena habis masa sejam- 2jam kat center..pulak tu sanggup tak anda rasa sakit ditonyoh2, di belit dgn plastik..lagi perit anda akan rasa panas satu badan dlm 2-3 hari kesan dari mesin pemanas tu..yang effectnya pening & loya satu badan..huhhh..mmg ngeri nak cantik ni kan? kesan yg dapat rasa cam xberbaloi dgn harganya...nak tau harga saya RM7k...tu pun buat sekerat jalan je..xtahan nak tanggungnya...Rugi kan?..Apa nak buat....ngeri tu!... Tapi dengan pakej kami...xsampai pun separuh harga tu..yang bestnya ..saya dpt turun 5kg tanpa berlapar tanpa berpantang..bertambah sihat..dulu saya gastrik teruk..confirm saya xleh perut kosong..mesti nak makan je...dan paling penting sentiasa bahagia...WOW!! Ni suami yg puji tau..perut saya dah licin..strectmark dah hilang... yeaay....Anda pun boleh..semua berhak dapat kebahagiaan itu... :)

Ok...jom kita tap dulu energy Mentor Hebat saya  Pn Siti Atikah, Juara Detox & Slimming Program bulan lepas...



Mentor Atkah setelah 5minggu on Very Special Slimming Secret Recipe (V3SR)

Gambar kiri - 23 mac berat hampir 87 kg. Lagi berumur metabolism rate decreasing & kadar pembakaran lemak become slower ..with the same diet berat makin bertambah..dan lemak sudah tentu bertambah.... perut dah tak boleh sorok..... he..he... 

Gambar kanan - NOW..NOW...alhamdulillah... selesa..badan ringan.... visceral fat turun.. body age turun, shape...alhamdulillah.... kulit mmg nampak glow..dulu kulit kering...kandungan air dalam sel makin bertambah baik.... berat turun.... bahagian2 susah reduced terutama perut atas dan bawah dan punggung dan peha serta lengan..alhamdulillah...semua ukur lilit berkurang.... TQ ALLAH..

Jom join Detox & Slimming Program kami... 

Program kami Very special kerana kita merekod ukur lilit & berat badan you all... dan kami akan periksa visceral fat dlm badan yang mana visceral fat dpt tentukan berapa umur dalaman badan anda.... if you pergi pemeriksaan kesihatan sendiri berharga rm150 sekali tapi dgn kami hanya PERCUMA selama 5 minggu berturut!... Kami merekod anda setiap minggu anda jimat RM750++...syok tak?.. Istimewa utk yang menyertai pakej ini pada bulan Mei, kami akan memberikan anda semua ini secara PERCUMA!!

Apa visceral fat tu? 
Visceral fat tu mmg sangat menakutkan tau sb ia adalah level lemak yg menyelaputi organ2 di bahagian abdomen kita termasuk JANTUNG!! Which kalau lebih 15, bila2 masa sahaja boleh kena sakit jantung!! Berita baik, dgn program V3SR ini, insyaAllah dlm masa 28 hari Visceral Fat anda akan menurun sehingga 5!! Contoh : dari 15 ke 10!!

Orang kurus xsemesti yg Visceral fat rendah...dan yg lebih berat badan confirm bacaan visceral fat nya tinggi....xyh pening2.. Mari kita cek tahap Visceral Fat kita supaya kita kembali sihat....meh jumpe saya..saya terangkan sekali camna nak dpt badan idaman anda...ditambah pulak dengan kembali perawan seperti malam pertama anda!..

Kat Slimming Center lain xdpt bg Pakej SLIM + SEKSI+ SIHAT+ PERAWAN sehebat Pakej kami.... pasti anda selalu jadi igauan suami.. kerana setiap malam di dampingi bidadari perawan.. Wowww !!.. Bestnya... Anda Cantik, Slim , Bahagia... :)

Apa lagi yg best..Jom buat temujanji anda dgn saya sekarang!! 012 -9684246 Pn. Azreen

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...