Sunday, June 5, 2011

Nak kurus!!

Sejak saya lepas bersalin anak ke2 ni...berat badan naik mendadak2..apa taknya..
hari2 ada org bawak nasi lemak free...bedal je la kan..
xmakan rugi lak rasanya...xnak membazir...jadi makan la...hahaha....
hati pun banyak senang..!
tup2.. jadi lah cam sekarang ni!!

So...sy tanam semangat nak turunkan berat badan ni..
Ish boleh ke tak ni?..dapat ke saya turunkn berat badan saya ni...
banyak lak tu.....macam xmampu je...
ni pasal member2 pun dah tegur gemuk..ada kata badan saya dah macam  badan org wrestling!.. 
pedih je...ni yang rasa kena buat sesuatu...
bila jumpa pulak balik produk ni (produk ape tu?tunggu!!)..rasanya rugi klu xmula skrg kan?!
huhu...semangat2!!!kena kuat ni...
tapi asyik terbayang je makanan yang xdpt makan nanti..
mula rasa teringin lak...ish!!!

Impian: nak pakai jeans balik!!
Bermula : 8 Jun 2011 - 23 Julai 2011
Target : +-25kg

Kita lihat hasilnya nanti...!! 
**nak taruk pic ke tak? segannya...nanti dulu la...
 bila dah ready saya attach picnya**


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...